Data: 06.07.2016; 14:33 Witam.8 tygodni temu oddałam telefon do naprawy.Po prawie 4 tygodniach telefon wrócił z serwisu.ZEPSUTY.Nie dało się z niego dzwonić,do mnie nie mógł się nikt dodzwonić.W tym samym dniu znowu oddałam go naprawy.Dzisiaj mijają 4 tygodnie jak nie mam telefonu.Pytałam w salonie jak długo mam jeszcze czekać na telefon,pani powiedziała,że najlepiej będzie jak zadzwonię do serwisu,więc dzwonię,a tam co;WSZYSCY NASI KONSULTANCI SĄ ZAJĘCI,TWÓJ CZAS OCZEKIWANIA JEST MNIEJSZY NIŻ 3 MINUTY.Mam darmowe minuty,byłam akurat w pracy,dałam na głośnik,żeby było słychać jak odezwie się konsultant a tam ciągle Twój czas oczekiwania jest mniejszy niż 3 minuty.Po prawie 3 godzinach rozłączyłam się.Codziennie od 2 tygodni nic tylko 3 MINUTY.Udałam się do salonu z prośbą aby wysłali wiadomość do serwisu z moim numerem,aby ktoś do mnie oddzwonił skoro ja nie mogę się do nich dodzwonić co z moim telefonem,jak długo mam jeszcze czekać,a w salonie słyszę,że nie mogą ze swoich komputerów wysyłać wiadomości prywatnych.Nosz kurteczka jaka wiadomość prywatna,przecież chodzi o reklamację.Płacę abonament,nie korzystam z internetu w telefonie bo telefon w serwisie,umowę mam do czerwca przyszłego roku.Żadnej informacji,żadnego telefonu ze strony Plusa oraz serwisu co z telefonem,jak długo jeszcze mam czekać.Czy w tej sytuacji mogę zerwać umowę z Plusem.Pozdrawiam |
Data: 08.07.2016; 17:13 A czy ten telefon wzięłaś w promocji?
|
Data: 09.07.2016; 13:27 Mike, i coś czuję, że tak jest właśnie u każdego operatora, tylko o tym się głośno nie mówi...
|
Data: 09.07.2016; 16:33 Przed podpisaniem umowy z Plusem telefon miałam na kartę.W cyfrowym polsacie mam telewizję i internet i jako trzeci produkt właśnie telefon,za który płace połowę abonamentu.Dodatkowo co miesiąc mam do wykorzystania 4 Gb do wykorzystania,ale w tej chwili nie korzystam z internetu,bo w tym telefonie nie ma możliwości,i nie przechodzi to na nastepny miesiąc tylko przepada. |
Data: 09.07.2016; 17:46 Telefon jest twoją własnością a usługę dostajesz z plusa .
|
Data: 10.07.2016; 12:38 Telefon może być twoją własnością, ale jeśli kupiłaś go w salonie Plusa i jest jeszcze na gwarancji, to możesz domagać się naprawy, ale rozwiązania z umowy o świadczenie usługi telekomunikacyjnej już chyba nie, ale pewnością nie mam, bo to zależy od umowy, jaką podpisałaś.
|
Data: 10.07.2016; 17:13 Nic z tym nie możesz zrobić, telefon nie jest operatora. Kartę możesz włożyć do innego telefonu, nawet serwis jest nie plusowy więc na niego też nie mają wpływu. |
Data: 12.07.2016; 13:26 Witam.Sprawa zakończyła się tym,że mogłam wybrać sobie nowy telefon,oraz przez dwa miesiące nie płacę abonamentu.Pozdrawiam |